sâmbătă, 24 iulie 2010

Draga Jurnalule, [2]

Asa dupa cum spunea si partenerul meu, Gheata, iti vom impartasi unele ganduri, experiente, intamplari de-ale noastre care ne-au impresionat in vreun fel, ne-a indus anumite sentimente. Probabil rolul tau o sa fie unul statornic, o sa ne asculti, o sa ne sustii ideile (chiar... daca tu nu comentezi nimic, inseamna ca o sa ne sustii orice-am zice noi? :D La urma urmei e oarecum firesc avand in vedere ca noi suntem parintii tai ;)) ) si eventual o sa arati si altora ce-am zis noi, aratandu-ne si noua ce-a zis cine-a zis despre ce-am zis. ;;)

Eu ti-as zice "bun venit" in aceasta lume virtuala, sa speram ca o sa totul bine, ca o sa ne intelegem ca niste fiinte moderne ce suntem, nu? :D

Ah.. era sa uit: stiu ca pe caldura asta tii mai mult la Ice, dar poate totusi nu-ti sunt nici eu prea indiferenta. :">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu